MONTAKIRA HOME
Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sales.montakira@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

InPost paczkomat KRA47M,

ul.Myśliwska 51, Kraków, 30-718
Przy stacji paliw Krak-Tar 

sales.montakira@gmail.com, 

+48 576 641 081,

Tetiana Ryzhykova 

lub

30-718, Kraków, ul. Myśliwska, 66B/7,  

+48 576 641 081, Tetiana Ryzhykova 

 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb. Zwrotowi nie podlegają towary o właściwościach określonych indywidualnie przez klienta (np. wyroby szyte na wymiar, haftowane itp.);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zwroty

Produkty szyte na miarę nie podlegają zwrotom.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sales.montakira@gmail.com lub drogą pocztową na adres 30-718, Kraków, ul. Myśliwska, 66B/7.

Wadliwy towar należy wysłać na adres:

InPost paczkomat KRA131M, ul. Bosacka 18, 31-505 sales.montakira@gmail.com, +48 576 641 081, MONTAKIRA spółka z o.o. , Tetiana Ryzhykova 

lub

InPost paczkomat KRA47M,

ul.Myśliwska 51, Kraków, 30-718
Przy stacji paliw Krak-Tar 

sales.montakira@gmail.com, 

+48 576 641 081, Tetiana RyzhykovaMONTAKIRA spółka z o.o. 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Reklamacjom nie podlegają produkty szyte ma miarę, które uszyte są o 2 cm za wąsko /2 cm za szeroko /2 cm za krótko / 2 cm za długo. Margines błędu szwalni to 2 cm. Reklamację produktów uszytych o 2,1 cm i więcej, za wąsko / za szeroko / za krótko / za długo polegają na ponownym przeszyciu dekoracji okiennych, z zachowaniem marginesu błędu, na podstawie pierwotnie zamówionych wymiarów. Nie ma możliwości zmiany wymiarów w ramach reklamacji. Czas realizacji reklamacji wymagającej ponowne przeszycie to 2-3 tygodnie od momentu nadania przesyłki zwrotnej przez Kupującego na nasz adres do zwrotów.  

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.